מעגלים ורכיבים אלקטרוניים

חברת YAMASTIK מההקמה ועד היום מייצרת ומרכיבה את רוב המעגלים והרכיבים האלקטרוניים המשמשים להפעלת כלי העבודה שלה, ומייצרים מגוון של מעגלים, כך שיכולים לשרת שימוש במנערות זיתים עם צרכי כוח שונים באמצעות אותו גנרטור.
YAMASTIK מנהלת מחלקה מקצועית ומודרנית של תכנון ויצור של מעגלים אלקטרוניים המבטיחים הפעלה חלקה של המוצרים הסופיים.
בין אם במקרה של רכיבים במנערת הזיתים או מעגלים אלקטרוניים לשימושים אחרים, YAMASTIK מתחייבת בתהליך יצור של המעגלים כל השלבים 100% במפעל שלה.

וסת מתח / רגולטור

מנהל את מתח היציאה בגנרטור YAMASTIK על ידי הגדלת המהירות של מנערת הזיתים,  זהו רק 12-27V / 2500Watt וסת כי יש מעגל הגנה של הגנרטור מופעל עם מייצב מתח ומערכת הגנה דינמו, רגולטור המהירות YAMASTIK הוכיח במשך 25 שנים את פעולתו האמינה בשימוש מקצועי.

זמין בשתי גרסאות, 12-20Vdc עם מתג סיבובי (6)שש אפשרויות וב 12-27Vdc עם מתג סיבובי (12)12 אפשרויות. 

העברת יציאות המתח בגנרטור סובארו

מתחבר לגנרטור 12V-15V MASTER-SUBARU עם 3 יציאות ומגדיל את המתח לכל 3 היציאות בו זמנית עד 20V.

לשימוש במנערת זיתים עם מתח הפעלה אינדיקטיבי של 12-18V, התאמת המתח הופכת לתנודות במצערת המנוע. 

מיצב מתח

כולל כבל התחברות לגנרטור/ספק כוח/מצבר, ושלוש יציאות עם ערכי מתח מופחת לחבר מנערת זיתים אחת, לבחור אחד משלושת השקעים ויכול להפחית את המהירות של מנערת הזיתים זית ללא קשר למנערות זיתים אחרות המחוברים לאותו גנרטור, המוצר זמין בגרסאות שונות בהתאם לצורך, עם הפחתה מ- -1Vdc ל- -12Vdc, בנוסף שלכל הגרסאות יש קלט של עד 27VDC. 

מפחית מתח

הוא משמש להפחתת מתח היציאה של מהדק החשמל לכל מתח נמוך יותר. יש לו קלט להתחבר לגנרטור/ספק כוח/מצבר ותפוקה מתכווננת להתחבר למנערת זיתים. ההתאמה מושגת באמצעות potentiometer המבטיח דיוק התאמה גבוה בכל פעם, עם השימוש של בקר מרובים YAMASTIK יכול להפעיל מנערות זיתים רבים בו זמנית מאותו גנרטור כוח. 

ממיר העברה 12VDC ב- 24VDC

הוא משמש להמרת מתח מ 12V ל 24V, יש לו קלט לחיבור למצבר 12V ותפוקה לחיבור למנערת זיתים 24V, איכות בנייה מעולה עם צריכת חשמל נמוכה, חיבור פשוט, קל לשימוש ולניוד, מומלץ להשתמש עם סוללות פריקה עמוקה, הספק : 480 וואט