מרסקות גזם YAMACHIPPER אוטומטי VR35-VR25

YAMASTIK מציגה את המרסקות של YAMACHIPPER VR35 ו-VR25 AUTO Heavy duty, הם מתאימים לשימוש מקצועי בתחום הייעור, תחזוקת הגן, מגדלי עצים/גננים, ייצור חומרי הזנה ודישון אורגני ועוד...
מערכת הגריסה העצמית מאפשרת לכם העברת במכונה בקלות על ידי אדם אחד אפילו בשטח קשה, יש לה שני גלגלים גדולים קדמיים בהנעה אוטומטית דרך הידית וגלגל שלישי בחלק האחורי להשגת יציבות וכיוון נהיגה ללא מאמץ על קרקעות בוציות או טריות.

מרסקת גזם אוטומטית VR35-AUTO_HEAVY

הופר גדול עם מידות של 70X60X96 ס"מ בשילוב עם להבים באורך 35 ס"מ שמציעים את היתרון לכל המגרסות חדירה קלה וריסוק של העצים/ענפים גדולים וארוכים, הוא יכול למחוץ ענפים רכים טריים בקוטר של עד 9 ס"מ, ענפים יבשים וקשים בקוטר של עד 7 ס"מ, בעוד שהשברים שנוצרו הם שבבים 1-3 מ"מ המתאימים להטמעה קלה ומהירה באדמה. 

מרסקת גזם VR25 AUTO_HEAVY-AUTO-ACTER 

יש לו הופר גדול מספיק עם מידות של 60X60X96 ס"מ ולהבים אורך 25 ס"מ המבטיחים שהם יענו על הצרכים, מוחצים כל מיני עצים עם חדירה קלה של הענפים מבלי לדחוף.הוא יכול למחוץ ענפים רכים טריים בקוטר של עד 8 ס"מ, ענפים יבשים וקשים בקוטר של עד 6 ס"מ, בעוד שהשברים שנוצרו הם שבבים 1-3 מ"מ המתאימים להטמעה קלה ומהירה באדמה. 

איכות הלהבים הגבוהה

מגרסות ענף Yamachipper מורכבות משני להבים מסתובבים וחידוד קבוע של פלדה מיוחדת והקשחה, מבטיחה אורך חיים מרבי ללא שחיקה, יתרון נוסף של להבים הוא אורכם עם נקודות חיתוך מרובות, מחודדים ומתכווננים כך שאורך החיים שלהם ארוך בהרבה ממגרסות עם להבים קצרים יותר או להבי התקשות משטח הפיכים. 

אבטחה

מגרסות ענפים Yamachipper מוסמכות ונושאות הצהרת תאימות CE בהתאם לכל התקנים האירופאיות ותקני הבטיחות למכונות אלה, בין היתר הם מצוידים בווילון בטיחות חלק בכניסה של המגרסה ומתג חירום לכיבוי מיידי במידת הצורך. 

קל ותפעולי

מגרסות סניף Yamachipper מעוצבות ארגונומית ומשוקללות בצורה מושלמת כדי לשלוט בקלות על ידי המשתמש, הידיות החכמות על הופר הקלט וההגה בצד המנוע מאפשרות תפעול קל ונוח. 

משפך הפליטה

מערכת הסיבוב/הכיפוף של פלט המגרסה מציעה את היתרון למפעיל לשלוט בכיוון הפליטה ללא כלים לפינוי הנסורת, לכן החומר/הנסורת יכול בקלות להיות מופנה ישירות לנקודות ספציפיות באדמה/בחלק האחורי של טנדר/בעגלת טרקטור או בכל מקום שהוא יכול לשרת. 

מנוע

זמין עם מנועי בנזין האמינים ביותר בשוק כגון סובארו, לונסין, יונדאי וכו 'מ 13HP ומעלה, בהזמנות מיוחדות המנוע יכול להיות מתנע אוטומטי "סטרטר" בשילוב עם סוללה ומפתח במתג ההפעלה. 

נוחות

ברגע שיש תקלה, אפשר לגרור את המכונה, למרחקים קצרים בכבישים כפריים או בתוך האחוזה בלבד, תהליך ההתאמה הוא פשוט מאוד על ידי הסרת הגלגל הקדמי והרכבת מוט הגרירה. 

מד זמן

יתרון נוסף של מגרסות YAMACHIPPER VR35 ו-VR25 הוא התקנת מכשיר למדידת זמן עבודה של המנוע, זה משרת נושאים רבים הקשורים לפעולה תקינה של המכונה ואת זמני התחזוקה. 

אחריות בהפעלה תקנית

לאחר יותר מ 30 שנים בתחום ייצור המכונות, עם ביטחון לאיכות המוצרים שלנו, אנו נותנים אחריות של שנתיים לכל מוצרי YAMACHIPPER

אישורים ותקנים

המפעל של יאמסטיק בבי.איי.פי. הרקליון, כרתים, מבטיח שהוא תמיד יעבוד בהתאם לתקן האירופאי והתקנים היוונית הרלוונטית, על מנת להבטיח את האיכות והתפעול המצוינים של המוצרים, מתבצעות בקרות איכות רציפות וקפדניות, החברה מיישמת מערכת CE על כל מוצריה ומאושרת עם ISO 9001 לייצור מוצרים, בקרת איכות ותהליכי בטיחות.